Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza


Sekretariat Szkoły przyjmuje podania,wnioski i pisma interesantów w poniedziałki,
wtorki, środy w godzinach: 7.00 -16.00, czwartki, piątki w godzinach 7.00 – 15.00

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania
spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.


SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ:

  1. Obowiązek szkolny:
    • zapisy do szkoły /zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawny
      w sekretariacie szkoły/,
    • ewidencja uczniów,
    • arkusze ocen i dzienniki.
  2. Sprawy administracyjne związane z przebiegiem nauczania i realizacją
    obowiązku szkolnego:
    • zezwolenia, zwolnienia i odroczenia na pisemny wniosek rodziców
      lub opiekunów prawnych,
    • wydawanie legitymacji uczniowskich,
    • wydawanie zaświadczeń,
    • wydawanie duplikatów.
  3. Postępowanie w sprawach nieletnich:
    • wnioski do Sądu Rodzinnego.
  4. Sprawy kadrowe:
    • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
  5. Sprawozdawczość:
    • raporty,
    • sprawozdania.
  6. Archiwum:
    • akta osobowe pracowników,
    • arkusze ocen,
    • dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
    • protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
    • protokoły Rady Rodziców,
    • księga zarządzeń dyrektora szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Zofii Urbanowskiej w Koninie
odpowiada: Maria Słowikowska
data: 31-01-2022
wytworzył: Katarzyna Borkowska
data: 31-01-2022
data: 31-01-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-01-2022 - Edycja treści
  • 07-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 23-11-2013 - Edycja treści
  • 22-06-2012 - Edycja treści
  • 11-04-2012 - Edycja treści
  • 13-05-2010 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 589